آرشیو مهر ماه 1398

مطالاب عمومي و آموزشي در حوزه هاي مختلف

ويزاي شينگن چگونه دريافت مي شود

جابجايي آزاد افراد يك حق اساسي است كه اتحاديه اروپا به شهروندان خود تضمين مي كند. اين حق به هر شهروند اتحاديه اروپا مي دهد بدون هيچ تشريفات ويژه در هر كشور اتحاديه اروپا مسافرت ، كار و زندگي كند. همكاري شينگن اين امكان را با اين امكان فراهم مي كند كه شهروندان بتوانند از مرزهاي داخلي عبور كنند بدون اينكه تحت كنترل مرزها قرار گيرند ، اين آزادي را تقويت مي كنند. منطقه بدون مرز شنگن حركت آزاد را براي بيش از 400 ميليون شهروند اتحاديه اروپا و همچنين بسياري از اتباع غير بازرگان اتحاديه اروپا ، بازرگانان ، گردشگران يا ساير افراد قانوني كه در قلمرو اتحاديه اروپا حضور دارند تضمين مي كند. اما افرادي كه عضو منطقه شينگن نباشند براي ورود به اين منطقه نياز به دريافت ويزاي شينگن دارند.

سيستم اطلاعاتي شينگن

سيستم اطلاعاتي شينگن (SIS) پركاربردترين و بزرگترين سيستم تقسيم اطلاعات براي امنيت و مديريت مرزها در اروپا است. SIS به مقامات ملي صالح مانند پليس و مرزبانان امكان مي دهد تا هشدارها را درباره افراد يا اشياء وارد و مشورت كنند. هشدار SIS نه تنها اطلاعاتي راجع به شخص خاص يا شيء خاصي را در بر مي گيرد بلكه دستورالعمل هايي را نيز براي مقامات در مورد پيدا كردن شخص يا شيء پيدا مي كند. دبيرخانه تخصصي ملي SIRENE واقع در هر كشور عضو به عنوان نقاط تماس واحد براي تبادل اطلاعات تكميلي و هماهنگي فعاليت هاي مربوط به هشدارهاي SIS فعاليت مي كند. در پايان سال 2017 ، SIS تقريبا 76.5 ميليون ركورد داشت ، به 5.2 ميليارد بار دسترسي پيدا كرد و 243 818 بازديد را تضمين كرد 

برنامه سفر خود را مشخص كنيد

1-قبل از رزرو سفر شرايط ويزا را بررسي كنيد. اگرچه قبل از درخواست ويزا سفر خود را رزرو كرده ايد، قبل از رزرو بايد در كنسولگري آن كشور شرايط و الزامات ويزا را چك كنيد. شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه قبل از رزرو قادر خواهيد بود كليه شرايط مورد نياز را برآورده سازيد تا مشكلي براي ورود به كشور مقصد نداشته باشيد.

2-قبل از درخواست ويزا، سفر خود را برنامه ريزي و رزرو كنيد. هنگام درخواست بايد اطلاعاتي درباره سفر خود به سفارت ارسال كنيد. بنابراين سفر خود، رزرو هتل و بليط پرواز را تهيه كنيد.

3-اسناد را نگه داريد. در هنگام برنامه ريزي سفر، اسناد و مدارك سفر خود را حفظ كنيد. شما بايد اين مدارك را به عنوان اثبات مكان و دليل مسافرت به كشوري در منطقه شينگن به سفارت خانه آن كشور ارسال كنيد.مشخص كردن برنامه سفر به شينگن4-طول سفر خود را بررسي كنيد. با استفاده از اين ويزا ، به شما اجازه داده مي شود تا 3 ماه در منطقه شينگن باشيد و در طي يك دوره 6 ماهه مي تونايد اين سه ماه را در منطقه شينگن سپري كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه سفر شما از اين بازه زماني تجاوز نمي كند.

مقايسه نرده فرفورژه با نرده استيل

آهن فرفورژه ماده اي ناخوشايند براي كار با آن است ، به خصوص براي جوشكار. روش استاندارد اين است كه فلز را قبل از جوشكاري به طور مساوي گرم كنيد و اين كار مدتي طول مي كشد. حداقل بخواهيد از يك مشعل براي گرم كردن اين فلز استفاده كنيد و گرم شدن آن به طور مساوي يك چالش است. به طور متناوب بايد يك چكش برداريد و به آن ضربه بزنيد. اين در مقايسه با استيل فرايند بسيار سخت تري است. جايي كه جوشكاري فقط اطمينان حاصل مي كند كه اندازه گيري ها صحيح هستند و سپس با جوشكاري پيش مي روند. دانش مورد نياز براي جوشكاري آهن نيز نادر است.

 

كار با آهن فرفورژه كار سختي است زيرا به دليل وجود يكنواخت كربن كه به طور ناموزون توزيع مي شود چگالي ناموزون است و اين باعث ايجاد لكه ها و گره هاي قابل مشاهده مي شود. از آنجا كه ماده داراي چگالي ناهموار است ، اين بدان معناست كه نيروها هنگام گرم شدن به طور مساوي از طريق آن توزيع نمي شوند. اين مي تواند باعث شكسته شدن آن در هنگام كار شود ، با يك پينگ قصه اي كه يك كابوس جوشكار است. عدم توانايي توزيع نيرو به طور مساوي در مورد آهن تحت فشار اعمال مي شود ، و در روزهاي سخت آهن به عنوان يك ماده ساختاري اغلب شكست مي خورد ، گاهي با پيامدهاي فاجعه بار. هنگامي كه فرآيند بسامر كه مي توانست فولاد را از نظر اقتصادي بدست آورد ، در سال 1853 اختراع شد ، فولاد به سرعت جايگزين آهن شد به طوري كه تا اواخر قرن بيستم ، كمتر از 50 سال بعد ، آهن در هيچ كجا مورد استفاده قرار نگرفت. بيش از يك قرن بعد ، پيدا كردن حتي يك قطعه آهن قديمي بسيار نادر است ، و نگهداري از سهام آهن تازه گران و تقريبا غيرممكن است ، مگر اينكه شما يك بازسازي تاريخي را انجام دهيد.

 

 

چرا افراد به دنبال آهن فرفورژه هستند

 

آنچه اكثر مردم وقتي مشخص مي كنند "نرده هاي آهن فرفورژه" به دنبال آن هستند ، نماي خاصي است. اين معمولاً به معني پيمايش زينتي، پيچ و تاب، سبد يا انگشت بر روي نرده ها است. براي تمام اهداف ، "آهن فرفورژه" بيشتر به عنوان اصطلاح براي يك سبك از آنچه براي مصالح ساختماني استفاده مي شود ، استفاده مي شود. آنچه به عنوان آهن فرفورژه به فروش مي رسد در واقع تقريباً هميشه فولادي با چند ويژگي تزئيني ساخته شده از آهن فرفورژه است. حتي بسياري از اين قطعات "آهن فرفورژه" در واقع از جنس استيل ساخته شده يا جعلي هستند كه دانه "آهن فرفورژه" در واقع مارك هاي ريخته گري است يا در اين قطعه ريخته مي شود. وقتي زيورآلات اضافه شده از آهن واقعي فرفورژه هستند

 

 

نرده هاي استيل سياه دوام و قيمت مناسب تري دارند

 

تمام دشواري هايي كه در شغلي كه من توضيح دادم درگير شد. دليل اينكه هنوز اصطلاح آهن فرفورژه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد اين است كه مردم بعد از نگاه به آهن فرفورژه هستند و لزوماً از ماهيت آهن يا فولادي كه در ساخت آن استفاده مي شود آگاهي ندارند يا به آن اهميت نمي دهند. به نظر من مشتري بهتر است با جايگزيني براي نرده هاي فرفورژه مانند نرده استيل كه ظاهر مناسب و بدون ضعف دارند ، بهتر عمل كند.

 

دليل اين مشتري خاص با استفاده از سيستم نرده هاي استيل اين نبود كه احساس كرد نادر ، دشوار و غيرمعمول مترادف با كيفيت هستند. كار كردن از يك مغازه كوچك ، كيفيت ساختگي درجه يك بود ، اما با اين وجود ، ما اغلب مجبور مي شويم كه به تعميرات جزئي بپردازيم و كارهاي خود را لمس كنيم.

 

دليل اين امر اين بود كه ما به عنوان يك مغازه كوچك كنترل زيادي بر روي مواد و شرايطي كه در آن كار مي كرديم نداشتيم. اين فولاد از هر كسي كه در حال حاضر آن را ارزان پيشنهاد مي كرد خريداري مي شد و روكش ها در يك فضاي سقف در فضاي باز براي تهويه استفاده مي شد. نتيجه آن ، پوشش هايي بودند كه به طور يكنواخت و مشكلات خوردگي كه گاه خيلي سريع به آن برخورد مي كنند ، ندارند. ما اغلب با زنگ زدگي در اطراف جوش ها مشكل داريم ، زيرا جوشكاري باعث مي شود كه پوشش روي گالوانيزه روي روي فولاد سوزانده شود و رنگي كه روي آن از فولاد استفاده كرديم پس از از بين رفتن روي براي محافظت از آن كافي نبود. گزينه بهتر يك نرده پانلي از جنس استيل با مهندسي ساخته شده در يك محيط كنترل شده و با توجه به روش درماني مناسب براي مقاومت در برابر خوردگي براي سالهاست.

 

يك نمونه بسيار خوب سيستم نرده Fe26 از Fortress Railing است. اين تخته هاي فلزي از پيش جوش داده شده از جنس نرده هاي فرفورژه هستند و گزينه تزئين را ارائه مي دهند. پنجه هاي دو تكه كه با بسته بندي در اطراف نرده ها نصب مي شوند ، پانل هاي نرده از پيش ساخته فولادي سياه را كه از قبل ساخته شده است ، لمس برازنده آهن فرفورژه كلاسيك را در عين سادگي نصب مي كنند. نرده هاي استيل قلعه به اشكال متنوعي وارد مي شوند كه شامل پيچ و تاب ، سبد و حتي نرده هاي خميده منحني است كه سبك فردي ، استحكام فولاد و ظاهري زيبا از آهن فرفورژه را به چوب يا ريل هاي كامپوزيتي و پست ها مي بخشد. از آنجايي كه نرده هاي قلعه از پيش گالوانيزه ، روكش الكترونيكي (با استفاده از روكش مقاوم در برابر رطوبت كه سازندگان خودرو از روي بدنه هاي اتومبيل استفاده مي كنند) است و با توجه به يك روكش پوشش پودري DuPont سياه ، از نظر ظاهري از آهن فرفورژه برخوردار هستند اما در برابر زنگ زدگي مقاومت مي كنند و هستند. تقريباً در هر محيطي ممكن است سالها دوام بياورد. اين مهندسي متفكر مشخصه محصولات قلعه ساختمان است و در ساير پيشنهادات آنها مانند عرشه كامپوزيت مبتني بر بامبو و شمشيربازي به سبك آهن فرفري ديده مي شود.

http://pssteel.ir

دلايل شكست پيامك هاي انبوه تبليغاتي

اس ام اس انبوه همانطور كه از اسمش مشخص است.پيامك هاي انبوه گروهي است كه توسط شركت هاي رسانه اي، خدمات بانكي (براي بازاريابي و كنترل كلاهبرداري) و اكثر شركت هاي ديگر استفاده مي شود.
اس ام اس فله اي به شدت به يك استراتژي مؤثر تبديل شده و به رقابت در بازار رقابتي كمك مي كند. اين يك روش اقتصادي و كارآمد براي ارسال پيام هاي شغلي به افراد به طور مستقيم به صندوق ورودي آنهاست. امروزه ، تقريباً در هر مشاغل ، چه بزرگ و چه كوچك ، از راه حل هاي پيام رسان و سيستم هاي پنل اس ام اس، به ويژه براي راه حل هاي استخدام، بازاريابي و مراقبت از مشتري استفاده مي كنند.

 احتمالا اين جمله را كه "95 درصد از پيامك هاي تبليغاتي شما 3 دقيقه پس از ارسال شما خوانده مي شود " را زياد شنيده ايد! تنها همين يك جمله كافي است تا بازاريابي پيامكي و ارسال پيامك انبوه  به عنوان يك راه حل ايده آل از جانب بسياري از بازاريابان براي كسب و كارها پيشنهاد داده و بازاريابي پيامكي را براي يك بار هم كه شده امتحان كنند!!

در شرايطي كه بسياري از فعالان حوزه ماركتينگ بازاريابي پيامكي را بهترين راهكار پيشنهادي براي دستيابي به فروش بيشتر براي كسب و كار ها معرفي مي كنند، چگونه برخي كسب و كار ها با بهره گيري از بازاريابي پيامكي در نهايت شكست خورده و نمي توانند به موفقيت دست يابند.؟؟؟

پنل اس ام اس ابزار تحليل بازاريابي پيامكي

پنل اس ام اس اولين ابزاري است كه در كنار تيم بازاريابي خود به ان احتياج داريد. چراكه ارسال پيامك تبليغاتي انبوه به مشتريان و بررسي تجزيه تحليل هاي آن در پيشبرد بازاريابي پيامكي براي دستيابي به اهداف تعيين شده شما ميسر نمي شود، مگر با استفاده از پنل اس ام اس.

ارائه گزارشات دائمي و اختصاصي يكي از مهم ترين ويژگي هاي يك پنل اس ام اس كارآمد است كه در بازاريابي پيامكي نقش بسيار تعيين كننده اي دارد.به همين دليل لازم است از تيم بازاريابي خود بخواهيد كه گزارشات پنل اس ام اس را با نمود بيروني بازاريابي پيامكي يعني تعداد مشتريان و روند سود دهي تجارت خود مقايسه كنند و در صورت لازم تغييرات لازم را در ارسال پيامك ها انجام دهند.

براي تعيين اهداف نهايي خود لازم است ارتباط دو سويه با تيم بازاريابي پيامكي خود داشته باشيد. شما به عنوان صاحب يك كسب و كار هدف نهايي خود را براي تيم بازاريابي پيامكي تعيين مي كنيد و سپس بر اساس هدف شما ارسال پيامك هاي تبليغاتي شروع مي شود.

براي مثال اگر شما يك سايت فروشگاه اينترنتي داشته باشيد قطعا به دنبال  تعداد زياد فروش بر روي سايت خود هستيد. اين مسلما هدف نهايي براي شماست.شايد تصور كنيد كه مي توانيد براحتي با ارسال پيامك تبليغاتي انبوه در مدت كوتاهي به اين هدف برسيد.بنابراين سعي مي كنيد به طور مداوم پيامك هاي تبليغاتي جذاب و ويژه را از طريق سامانه پيامكي براي مردم ارسال كنيد تا به هدف خود دست يابيد. اما به همين راحتي هدف به اين بزرگي محقق نمي شود.

بايد متن پيامك تبليغاتي را بر اساس اهداف كوچك تر بچينيد. در اولين قدم شما بايد براي شناسايي نام فروشگاهتان در ميان مردم سرمايه گذاري كنيد. متن پيامك هاي تبليغاتي شما بايد بيشتر به شناسايي سايت شما بيانجامد. بعد از اين مرحله بايد بتوانيد وجه تمايز فروشگاهتان با ساير فروشگاه ها بيان كنيد. بعد از اينكه توانستيد مشتريان خود را بدست آوريد ، متن پيامك هاي تبليغاتي شما بايد به سمت حفظ مشتريان با سابقه رفته و ان ها را به مشتريان دائمي تبديل كند.

دومين موضوعي كه بسياري از بازاريابان به ان توجه نمي كنند و ارسال پيامك هاي تبليغاتي آن ها با شكست مواجه مي شود عدم تجزيه و تحليل در حين بازاريابي پيامكي است.

بازاريابي پيامكي بايد يك فرايند انعطاف پذير باشد و شما بتوانيد دائم ان را كنترل كنيد و تغييرات لازم را انجام دهيد.اگر به طور موثر برنامه بازاريابي پيامكي خود را كنترل نمي كنيد ، نمي توانيد تشخيص دهيد كه چه زماني لازم است در روند بازاريابي خود تغييراتي را انجام دهيد.

وقتي تجزيه و تحليل روند بازاريابي خود را مرور مي كنيد ، برخي از موارد را مشاهده خواهيد كرد كه نشان مي دهد كه پروژه شما رو به پيشرفت است و لازم است همان شيوه ارسال پيامك را تقويت كنيد. گاهي نيز برعكس بوده و بايد در ارسال پيامك هاي تبليغاتي خود تجديد نظر كنيد. اين بررسي بايد همه جانبه بوده و تمامي مواردي كه به پيامك هاي ارسالي ارتباط  پيدا مي كند را در نظر بگيريد.

متن پيامك تبليغاتي، زمان ارسال پيامك تبليغاتي، جامعه هدف پيامك ها ، ميزان پاسخگويي مشتريان و... از جمله مهم ترين مواردي است كه بايد به طور دائم ان را بررسي كنيد.

 مطلب اصلي را با عنوان دلايل شكست بازاريابي پيامكي بخوانيد.

منبع: www.mashreghnews.ir